mandag 10. november 2014

Back to..Halloween

(Norsk versjon under nederste bilde)

Some of the other girls we live with invited us to a halloween gathering (yeah, two weeks ago, i know..). I figured I'd post some of the few pictures i found on my phone from this day.



I dressed (did my makup) as a wich/ Hald monster. I actually hurried to take this picture just for you Ingebjørg! :) Fingers crossed for that you won't get a nightmare this time...


Now we are going to our first street work. I will post a pic of our outfit when i come back (WHAT A TEASE). It's someting you don't wanna miss..




NORSK

Tilbake til...halloween!


Noen av de andre jentene vi bor med inviterte oss til en halloweenfest (ja, det er to uker siden, i know). Jeg tenkte likevel jeg kunne poste noen av de få bildene jeg tok fra denne kvelden.

Jeg kledde meg ut (sminket meg) som 
Hald-monsteret/ heks (det var en hatt med, men for bildets skyld måte den ryke). Jeg skyndte meg å ta dette bilde bare for deg, Ingebjørg! Krysser fingrene for at du slipper mareritt denne gangen..

Nå skal vi på vårt første gatearbeid. Jeg skal poste bilde av vår fantastiske outfit når jeg kommer tilbake (FOR EN TEASE!). Du vil ikke gå glipp av det..


1 kommentar:

  1. Aiaiai, gruer meg allerede til natten. Hjelper litt at du er på andre siden av jordkloden...

    SvarSlett